Punkt 5

Förutom att jag har städat och lagat mat, snurrar nu tvätten i maskinen. Herregud vad händer med mej?!
 
AAh jusste. Glömde. Jag förbereder mej ju för min hemmafru-karriär.
 
Pontus ska tjäna mega med deg och sen ska han försörja mej med svindyra skor och ett glammig liv med goda drinkar och middagar på fina restauranger. Själv ska jag gå hemma på dagarna och vara hemmafru - städa och sånt
Well.. not so much, jag handlar en städerska på hans kreditkort.
 
Det är planen. Och Pontus har inget att säga till om, han är mutad och klar. Allt man behövde säga var: Men hörru tänk på saken. Alla hemmafruar är ju äckligt snygga! Om du försörjer mej kan jag lägga 5 arbetsdagar i veckan på mitt utseende, huh! det låter väl hur bra som helst?!
 
Anyway.. innan jag kan starta det glammiga livet måste jag ge sken av att jag är en alldeles utmärkt hemmafru.
 
Watch this lixom.
 
Vem faller inte för det här?
 
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0