Fräsch sallad

När jag ändå snackar om mat kan jag ju lika gärna fortsätta med ett litet tips på en schysst lunch.
 
 
 
♠ Sallad
♠ Avocado
♠ Tomat
♠ Gurka
♠ Fetaost
♠ Ägg
 
 
Till det kirrade jag ett glas apelsinjuice på apelsiner som jag pressade själv. Ett tips är att skaffa en riktigt bra apelsinpressarmojäng. Om man har en dålig kommer man göra juice en eller max två gånger, sen tappar man motivationen för att det tar för lång tid, är för jobbigt eller bara allmänt irriterande. Glaset på bilden innehåller 2 apelsiner och tog mej typ 4 minuter att fixa.  JA, Jag har en suveränt bra apelsinpressarmojäng

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0