Flera liter vin bah

Imorgon kväll kommer ju min bosho äntligen hit så idag har jag varit och handlat och laddat upp ordentligt haha.
 
Vi hade bestämt oss för att inte dricka någon alkohol förrän vi ses igen (eller undrar om det egentligen var jag som bestämde mej för det )
och det har faktiskt varit rätt jobbigt ändå.  Jag kom på att jag inte skulle dricka en droppe alkohol förrän han kommer hit när jag blev lite inspirerad av något han sa. Han sa något om att han inte ville dricka för att han tränade och bla bla bla och jag ba: ÅÅhh aa såå ska jag också göra.
Haha smart brud.
 
Anyway. 10 dagar, elller om det var 12, skulle jag hålla mej. Det har faktiskt gått.  Svårare har det nog varit för honom, men det kan jag förstå. Hade jag bott i Sverige hade jag nog inte heller hållt mej. Där dricker man ju varje helg för att det är det man gör. Vad ska man annars göra på helgerna lixom?  haha.
 
Här har det varit lättare för jag är en pingla på att aktivera mej och även om jag inte orkar aktivera mej har jag något att göra. Ibland är det dessutom så himla skönt att bara stirra in i väggen.
 
 
Men ... nu tänkte jag faktiskt fuska lite. Nu när jag har laddat upp med vin, vin, sangria, vin ... vin... vin och VIN måstej ag ju nästan prova. Det kan vara så att någon av sorterna är så fruktansvär äcklig så att jag måste köpa nytt imorgon.
 
Yeah right. som att issa någonsin skulle köpa äckligt vin.
 
Jag tänkte korka upp lite senare, ta ett glas, sätta mej ute och njuta av kvällssolen och försöka skriva lite. Jag har varit så himla dålig på att skriva sen jag kom hit. Vad jag skriver får ni ikke veta. *määähää*
 
 
8 liter skönhet lixom.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: josefine

sv: haha håller med!

2012-10-23 @ 18:06:38
URL: http://joseefiiinee.blogg.se
Postat av: madabouttea.se

Sv: Aha okej vad kul! :D Skulle nog med vilja flytta utomlands om ett par år när man blivit gammal haha ;) Har du flyttat dit permanent eller? Jo då min dag har varit helt okej :) Sj då?

2012-10-23 @ 18:28:47
URL: http://madabouttea.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0