10 oktober

Hej
 
Idag har jag haft en betydligt bättre dag än igår.  Det lyfter hela min vardag att gå på min spanskakurs, vilket i sej är lite ironiskt eftersom jag hatar att plugga språk annars. I natt var det dock svårt att sova igen, så jag har varit ett vrak större delen av dagen.
När jag kom hem åt jag lite lunch och sen tog jag en powernap på 40 minuter istället för 1 timme. Jag hoppas att det ska göra att jag kan sova lite tidigare ikväll.
 
Sen har jag varit fucking awesome och städat hela huset.  Det skulle ju egentligen gjorts i söndags men då tyckte jag uppenbarligen att det var viktigare att chilla.  Nu sitter jag i sängen och väntar på att golven ska torka och så fort dom har gjort det ska jag köra lite styrketräning med mina hantlar och sen tänkte jag ta ett dopp i poolen.
Poolen ligger precis runt hörnet vid mitt hus så jag har väldigt nära dit!  När jag kommer tillbaka ska jag laga lite käk och om jag har tur får jag tagi Olivia på skype så man får babbla lite med henne också
 
Snacka om bra onsdag.
 
Hoppas eran onsdag har varit lika bra
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0