Dags att svettas

Puh! Nu sitter jag och pustar ut i soffan. Äntligen har jag städat klart hela huset. Det hade nog gått snabbare om jag inte hade tagit timmespauser lite då och då.  Men men, varför stressa?
Nu ska jag sitta här en stund och vänta på att golven ska torka åtminstone lite, sen ska jag slänga på mej träningskläderna och sticka ut och springa. Förra gången tog rundan till Torrevieja och tillbaka 40 minuter. Jag hoppas att jag ska kunna dra ner det till åtminstone 25 minuter innan jag flyttar tillbaka till Sverige.  När jag kommer hem ska jag fortsätta med styrketräning och efter det blir det middag framför tv:n.  Någonstans där mitt i allt ska jag hinna med att duscha också såklart.
 
Nu kör vi
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Moa

Tack så jätte mycket! =) Hittar oftast lite här och lite där..hihi

Så skönt med träning. När var det du skulle flytta hem igen?

2012-11-04 @ 20:50:29
URL: http://lillagroda.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0