28 oktober

Nu är det dags att spola tillbaka tiden lite igen. Trots att det snart är en vecka sen Pontus åkte hem, har jag fortfarande inte berättat om dagarna när han var här. Inte alla i alla fall.
 
Söndagen den 28:e oktober. Då vaknade vi upp hemma hos Pontus. Vi käkade, städade och sen cyklade vi tillbaka till mej. Vi var rätt trötta och allt var stängt så det fanns inte mycket att göra mer än att slappa. Så vi kollade på film, tog det lugnt och jag passade på att sminka Pontus.  Men självklart blev jag tvungen att själv bli sminkad för att få göra det.
 
Såhär såg det ut
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0