15 november

Nu är det dags att spola tillbaka tiden igen. Nina åkte hem för snart en vecka sen och fortfarande har jag inte berättat om allt vi gjorde.  Jag berättade att onsdagen den 14:e november var en bakisdag med TV4 film och Rayman. Men på torsdagen var vi igång igen.
 
När vi vaknade käkade vi lite frulle och sen drog vi iväg till ett köpcentrum som ligger precis här i närheten. Där blev det en hel del shopping och efter några timmar skrek plånböckerna och vi började bli hungriga, så vi avslutade shoppngen och gick till Burger king för att käka. Där blev vi kvar i över 2 timmar pratandes om allt mellan himmel och jord. Sen började vi fundera på vart vi skulle göra av kvällen. Jag tyckte att vi skulle spara partymusklerna till fredagen. Sagt och gjort så istället åkte vi hem och chillade med mer Rayman och mer te.  
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0