13 november

Godmorgon godmorgon
 
Det var länge sen jag skrev ett morgoninlägg så nu kör jag på det. Egentligen är det väl inte direkt morgon längre för dom flesta av er (?) Jag antar att ni sitter i olika skolor och halvsover eller på olika jobb och försöker få något gjort. Själv har jag bara varit vaken i en halvtimme.
Jag har käkat frulle, klätt på mej, myst med min kattunge och hoppat omkring för att göra något jag inte kan komma ihåg.
 
Om en stund ska jag sticka iväg till flygplatsen och hämta Nina.  Shit vad fort dagarna har gått. Ngåon som kommer ihåg när jag skrev att hennes biljett var bokad? Det var i alla fall mer eller mindre 2 sveckor sen.
Nu landar hon om en halvtimme och hon lär ju vara svintrött så vi ska börja med att tag det lugnt och sen blir det nog en hård utekväll.
 
Hoppas ni får en bra tisdag
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0