Min onsdag

Innan jag blir för trött ska jag passa på att blogga lite.  Jag kan ju börja med att berätta lite om igår.
 
Till att börja med så blev det ingen träning.. såklart. Jag somnade nämligen 06.30 och eftersom jag visste hur lång dagen skulle bli, valde jag att sova ut ustället för att stressa upp till gymmet. Vid 15.00 träffade jag Sofia i stan och vi gick först till systemet och shoppade och efter det gick vi till Guldfynd och sålde ett guldarmband. Tanken var väl att vi skulle checka lite affärer också men jag klagade hela tiden på dom tunga påsarna med all dricka, så vi åkte istället till Fridhemsplan och satte oss på Nivå.
 
När Sofia skulle hem för att fixa inför midsommar gick jag ner till Rålis och träffade Olivia, Lisa och Frida. Vi satt där några timmar och när solen började försvinna och det såg ut som att det skulle börja regna började jag och Olivia röra oss mot mej. Vi mötte upp Linnea i Alvik och när vi sen kom hem till mej började vi dricka vin. Allt eftersom timmarna gick så blev det mer och mer och sen drog jag fram en liter Jäger. Hej och hå och sen var man klar.
 
Runt 9.00 tror jag att jag gick och la mej. Det blev några få timmars sömn och sen gick jag upp igen. Det var en himla trevlig onsdag och att vädret var toppen var ju verkligen ett stort plus.  Det känns skönt att jag har rett ut det mesta med Linnea nu och att vi typ ha lagt locket på.. Det var ju verkligen på tiden. Fast vi pratade egentligen aldrig om det vi skulle prata om, men vi pratade om precis allt annat istället.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0