Dag 4

Dag 4
9/7
 
Dag 4 började.. behöver jag ens säga det?
på stranden, såklart.
 
 
 
Bilden på min rumpa är ett misslyckat försök att ta kort på stranden utan att behöva rulla runt.  Inte för att jag absolut vill lägga upp en bild på min rumpa men tyckte att den var så sjukt klockren så jag kan inte låta bli. Hela vinkeln och allting ser bara helt mysko ut haha. Ajja.. det var kul.
 
 
 
 
Resten av dagen finns det inte mycket att säga om. Vi käkade tacos igen och sen skulle vi egentligen gjort oss i ordning för att gå ut, men vi båda var för trötta. Jag ville gå ut och min hjärna skrek att jag skulle göra det, men min kropp var heeelt emot det. Tillslut bestämde vi oss för att ladda batterierna och sticka ut dagen efter istället. Det blev först en film tillsammans och sen tittade jag på en film till innan jag somnade.
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0