69 - en 1969 position

Jag har varit med några få killar som har varit totally into 69. Tacka fan för att det bara har varit några få. Jag har funderat lite på den skumma ställningen. Egentligen är den ju inte speciellt skum, om man jämför med alla möjliga akrobatiska ställningar som finns.. men.. den är skum.
Jag förstår inte hur folk kan vara typ: "ååh 69.. 69.. 69!! kom igen 69, vi kör 69 vafaan!"

69 påminner mej om när man hade sex med pojkvännen dom första gångerna och man absolut inte ville att föräldrarna skulle komma på en. Man hasplade igenom allt så att man skulle vara klar innan föräldrarna kom hem. 69 var en helt värdelös ställning som borde varit 69% njutning, men istället blev det 69% "okej, låt mej vara".
What's up med stressen? Kör en i taget för fan. Okej vi hann inte båda två inann föräldrarna kom hem den här gången. Så synd.
Man får väl göra ett schema eller något: måndag- ge, tisdag- få, onsdag- ge...

Någon som håller med mej? Jag förstår inte hur jag ska kunna njuta samtidigt som jag ska koncentrera mej på att inte bita taskigt hårt i chorizon eller göra någon annan konstig modell av ett blowjob, samtidigt som jag irriterar mej på att han är oförmögen att njuta och slicka samtidigt. Det känns som att jag gör hela jobbet helt i onödan.

Jag kör stenhårt på en i taget, jag kan inte förstå varför man ens ger sej på att fumla samtidigt. Medalj till er som klarar av det, haha.

Se vad obekvämt det ser ut



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Madelene - Tävlingar igång ♥

Hehe vad bra :) Ja visst det ska jag. :)

Allt bra med dig idag då :) ?

Kram

2012-02-09 @ 19:26:20
URL: http://sexyfreak.blogg.se/
Postat av: mathilda

ni är så söta när ni slickar varandras snippa och snop

2012-03-18 @ 17:58:33
Postat av: migmog

ni är så sexiga önskade att det var jag som slikade snippa!!!

2012-03-19 @ 16:24:50
Postat av: mathilda

eller hur vill du göra det mig eller du får ifall du vill ser så sexigt ut kollar på bilden nu då vill jag knulla

2012-03-19 @ 17:25:05
Postat av: Johanna

Håller inte med dig tösen, 69 är det bästa när det kommer till oralt :D man blir själv mycket kåtare och gör ett ännu bättre jobb!

2012-03-20 @ 21:02:45
URL: http://www.datingsidor.me

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0