Hemklickat

Så länge som jag har letat efter ett par såna här byxor nu! Just dom här tipsade jag om här i bloggen för ett tag sen, men då ville jag inte ha dom själv. Lagom tills att jag ändrat mej finns dom såklart inte i min storlek. Så började jag min jakt på ett par liknande men det enda jag hittade var byxor med smala ränder eller leggings med breda ränder och jag ville ha byxor med breda ränder.
Alltid är det något huh?
 
Nu har jag i alla fall äntligen hittat ett par. Det blev tillslut dom jag tipsade om men gosh det tog sin tid att hitta dom. Jag fick dom lite billigare , men tja frakten var dyrare så det blev väl typ +/-. Sen blev det såklart några fina saker till men det visar jag upp när jag kommer till Sverige och har öppnat paketet.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0