God jul!

Så var det faktiskt julafton igen och jag kommer fira min helt annorlunda. I 19 år har min julafton sett mer eller mindre likadan ut. Självklart har det varit lite förändringar här och var genom åren, men i stort sett har det varit samma stuk.
I år blir det annat.
 
I år ska jag verkligen försöka komma iväg till gymmet. Problem: Jag tror att gymmet bara är öppet till typ 14.00 och jag fattar inte hur i hela fridens namn jag ska klara av att ta mej upp, med tanke på att jag dragit om dygnet. Klockan är 1.30 och jag är inte ens trött! Det ser verkligen inte ljust ut.
 
Hur som helst ska jag i alla fall försöka.
 
Om jag kommer iväg till gymmet ska jag träna stenhårt så länge som möjligt och sen ska jag bara ha en mysig kväll hemma. Jag ska läsa min bok, titta lite på film och äta alla lussebullar jag har kvar.  Sounds like a plan!
 
God jul
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emma Lannebrink

God jul, hoppas du får det super mysigt!
kram

2012-12-24 @ 14:06:53
URL: http://adhdochfoto.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0