Fredagskrubb

Jag tänkte visa lite snabbt vad jag åt igår, för det blev så himla gott.  Det är en rätt man kan göra på väldigt många olika sätt men jag gjorde en köttfärsblandning med gul, röd och grön paprika och rödlök. Sen behöver man såklart såna där pastaplattor. Tyvärr köpte jag en sort som var väldigt mini mini så tyvärr blev det inte så mycket av min blandning i rullarna - men tillräckligt tycker jag.  Om man vill ha någon sås eller salsa till så brukar tomat vara ganska bra. Många över på ost också men jag ville inte fläska så mycket. Jag nöjde mej med lite tacosalsa och lite turkisk youghurt och massa sallad.  Mums!!
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0