6 december

Hej
 
Jag är fortfarande sjuk och nu börjar det faktiskt bli himla långtråkigt. Idag har jag i alla fall en helt ledig dag så jag verkligen kan ta det lugnt och vila upp mej. Egentligen är jag inte supersjuk, det är mest att jag inte har någon somhelst energi i kroppen. Minsta lilla sak är hur ansträngande som helst.
 
Jag ska i alla fall försöka använda någon typ av krafter till att plugga spanska om en stund. Jag har en hel del att tag igen nu när jag har varit en dammtuss i skallen i flera dagar. Det värsta är att jag verkligen inte orkar tänka. Resten av dagen och kvällen blir lugn .. om jag inte piggnar till jättemycket. Då sticker jag iväg och kollar om gymmet är öppet, fast det är det nog inte eftersom det partydag i Spanien.
 
Hoppas ni har haft en bra torsdag hittills
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0