2.00

Jag ska försöka sova nu. Kvällen har inte varit den bästa, tyvärr. Det värsta är att jag kände på mej att den skulle bli hemsk redan när jag vaknade. Därför låg jag var i sängen betydligt längre än vad jag egentligen borde ha gjort, eller skulle ha gjort en vanlig dag. Just nu önsakr jag väl smått att hag hade legat kvar i sängen hela dagen. Nu ska jag gå och kriga med sängen, tvinga mej själv att somna och förhoppningsvis vakna som en ny människa imorgon. Sömnen brukar låta mej förtränga saker på ett väldigt skonsamt sätt. När det kommer just till den här kvällen har jag ett val att göra. Jag kan låta mej glömma det och ha en bra dag imorgon, eller så kan jag ta tag i det och deala med konsekvenserna. Puh..
 
Godnatt kära människor
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0