13 december

Hej
 
Torsdag.. snart fredag, ingen är gladare än jag! Jag är så trött på den här veckan. Spanskan är jättesvår och min kropp är trött efter den hårda träningen jag kör varje dag. Att cykla till plugget varje morgon blir bara tyngre och tyngre så jag skulle verkligen behöva ett break nu. Dock blir det ju inget break från träningen bara för att det är helg - tvärt om. På lördag väntar ett mördarpass.
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll. Jag kanske ska ta en vilodag, men är inte säker. Det är torsdag och hittills har jag tränat 6 timmar och det känns väl inte riktigt tillräckligt. Men men.
 
När jag kom hem från plugget idag, kom solen fram och det blev sjukt varmt. Jag la mej i solstolen och deckade efter en stund. Jag sov i nästan två timmar. Det var sååå skönt att ligga i solen, det kändes som om det var sommar igen.
 
Hoppas ni  också har haft en skön torsdag
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0