11 december

Hej
 
Hoppas ni mår bra idag. Själv sov jag inte alls bra i natt så jag har varit svintrött hela dagen, men det har jag tagit igen nu när jag kom hem. Det vore typiskt om jag inte kan sova i natt nu bara för det.  Men jag vägrar gå till gymmet trött så då får det vara så.
Om en stund ska jag sätta igång att plugga. Jag passar på att göra det nu innan gymmet så slipper jag göra det när jag kommer hem och är trött.
Sen blir det en tidig middag, tacka fan för det för jag håller på att svälta ihjäl här, och eter det blir det två timmar på gymmet.  Jag tror att jag ska köra zumba idag. Mitt andra zumbapass, hoppas jag lär mej något snart så jag slipper se sådär dum ut.  
 
Ha en fortsatt bra dag allihop
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0