10 december

Hej
 
Jag hoppas att det är bra med er idag, trots att det är måndag. Här är det soligt och jättefint  Det är dock inte supervarmt men inte dirket jättekallt heller. Det är nog varmare idag än det vart på länge, eftersom det inte blåser.
 
Jag hinner tyvärr inte blogga så mycket just nu för jag ska strax sätta igång med en tidig middag och sen slänga på mej träningskläder och sticka iväg till gymmet. Jaa.. jättestressigt. Jag kom hem för typ 40 minuter sen. Då hade jag varit på kurs, "storhandlat" (så mycket man kan med en liten cykel) och kommit hem och strax ska jag iväg igen. Hektiskt liv man lever.
 
2 timmar träning väntar och när jag kommer hem tycker jag att det är alldeles för sent för mej att käka så det blir plugg och sova. Jag ska försäka klämma in något inlägg också.
 
Hoppas ni får en bra kväll.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0