Rayos de sol

 
Jag saknar det hela tiden. Även om det var en skum resa som blev allt annat än vad jag hade tänkt mej. Den hade ju kunnat bli så ofantligt mycket bättre än vad den blev men jag klappar mej själv på axeln som verkligen gjorde det bästa av situationen och krigade för att njuta av varje minut där. Det är inte svårt att njuta i det paradiset, men om omständigheter sätter käppar i hjulen är det lätt att börja titta åt ett annat håll.
 
Om ni vill veta hur jag löste situationen är det bara att kolla mina videoklipp som jag lägger upp allt eftersom. Ni hittar alla klipp i den här katergorin; Spanien 2012. Utöver klippen finns såklart hela resan i text och bild.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0