Den som väntar på något gott..

Hej

Jag hoppas att ni alla är glada att jag är tillbaka. Själv är jag oerhört glad att bloggen är igång igen. Jag behöver inte dra någon lång story men kan väl bara näömna att blogg.se inte var helt nöjda med mej. Tur att ni är det i alla fall.

Jag vet att jag har lovat massa inlägg för kvällen, och jag är ledsen att jag inte kommit igång tidigare. Anledningen är att jag har knåpat med en liten film som är special made for you. Jag är inte helt nöjd men hoppas ni tycker att den är lite rolig i alla fall.
Om ett tag kommer den dyka upp här. Under tiden kladdar jag ner lite annat.

Imorgon är jag ledig så jag har gott om tid, nu kör vi!



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0