Onsdag

Hej

Riktigt crapig uppdatering för dagen, jag vet. Jag ska försöka fixa till det lite nu men jag tror inte att ni fattar hur ont i kroppen jag har. Issa är heeeeeelt slut. Enligt mitt träningsschema skulle vi träna imorgon, men vi ändrade det till idag vilket var bra, annars hade vi kört torsdag - söndag utan vila.

Idag blev det 2 timmars träning. Den första timmen körde vi fritt, men ändå ganska hårt. Den andra timmen beskriver jag nog bäst med: - Hej.. jag levde visst.
Jag vet inte vart jag har mest ont faktiskt, större delen av kroppen värker rätt trevligt. Men jag klagar inte, jag har valt det här själv. Det är svinkul att ha ont överallt, så varför klaga?

Jag hoppas att jag en dag ska befinna mej på proffsnivå.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0