Nya actionhjältar till samlingen

När jag var och handlade dom sista grejerna till tacosen gick jag förbi alla filmer. Ni vet mataffärer säljer ju filmer till rätt bra pris. Nuför tiden brukar jag försöka gå förbi, ni vet ju hur jag är med film.  Dessutom råkade jag se Spiderman och ja.. då var jag ju tvungen att stanna. Och inte nog med att det redan har varit en bra dag, när jag kollade vidare hittade jag även Bat man.
Katching och sen blev dom båda mina.  
Nu sitter jag här, denna fredagkväll, med mina actionhjältar. Tacosen är uppäten, jag är proppmätt och jag har precis sett Spindelmannen. Bat man blir det om några dagar, jag måste se en hel hög med andra filmer innan den.





♣ Spiderman 2 - Hemköp - 59 kronor
♣ Bat man begins - Hemköp - 59 kronor
(två för 99)


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0