Måndag... woho

Godmorgon godmorgom

Det blir ett snabbt morgoninlägg nu. Som vanligt ska jag slänga i mej lite frulle och göra mej i ordning snabbt.
Det är måndag, usch.  Jag gillar inte!
En hel vecka kvar till helg. Men som jag sagt tidigare, jag har ett skönt schema så jag borde inte klaga. Det är bara det att jag på ett sätt är så missnöjd med en del av min livssituation. Det är svårt att på allvar njuta av dagaena då.

Idag bär det i alla fall av till Sollentuna först. Jag kanske har några glada läsare där som kan pigga upp mej lite.

Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: sofialejon

Jag vet att jag inte är ensam om att känna att mitt hår aldrig växer?

Det är en fråga som tas upp i "Dagens Question" som jag ordnat på min blogg.

Anledning? Jag tänkte att folk är alldeles för ego i denna värld och jag tycker att man ska sammarbeta och dela på varandras kunskaper ist för att hålla de inne för sig själva o tro att man är bättre för det?

Ta första steget och se till att göra lite nytta i denna värld. Att svara på frågor i denna kategori jag håller i på bloggen är kanske inte värsta grejen att göra nytta för. Men det är i alla fall en början och en god tanke.



http://simpleeheart.blogg.se/2011/september/dagens-question.html#comment



in på länken ovan om ni är villig att svara på frågorna jag ställer till ALLA läsare.

Bästa lösningen får en länkning!



mvh Lejon. Peace!

2011-09-19 @ 15:31:05
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0