Lördag

På lördagen gick vi upp vid typ 13.30 och plockade ihop 5 filmer. Efter det antar jag att ni fattar vad vi gjorde, film efter film jepp jepp.
Efter första filmen åkte vi och köpte mat. Och sen låg vi i soffan till 21.30.

                  

Självklart blev det tacos, mums.

21.30 blev vi uttråkade och det gick inge vidare att komma på något att göra. När Emilia sen ville åka hem höll jag henne som gisslan, typ. Med andra ord fick hon inte åka hem och när jag tillslut fick henne att gå med på ett teaparty vid 23.00 lyckades jag övertala henne att stanna.  Vid 00.00 piggnade vi till ordentligt från baksmällan och gick ut och promenderade i 2 timmar. Hyfsat tidigt i morse ringde väckarklockan - dags för träning.


Det var min lördag.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0