Fyrkantiga ögon och kall tacos - så vill jag ha det

En av mina traditioner som jag håller rätt strängt är att alltid käka tacos kallt dagen efter att jag har ätit tacos.
Folk brukar tycka att det är en rätt skum tradition men anledningen till att det har blivit så är för att det alltid finns kvar från kvällen innan.
Traditionens regler är egentligen att jag ska äta lite av det som finns kvar till frulle. Idag vaknade jag ju så sent och sen åkte jag över tilla pappsen på middag så det har inte blivit av.

Jag har aldrig svikit denna tradition så nu ska jag öppna kylen och se vad som finns kvar. Den enda regeln jag har är att det måste ätas kallt. Det brukar inte vara så svår eftersom det bara är köttfärsen som är vam på min tacotallrik.

Vad säger ni hörni, ska vi kolla på film?
Jepp, det tycker jag att vi gör.



Det här är jag snart.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0