Ge mej inre massage

För ett tag sen berättade jag kort om kryssningen jag var på. Kanske berättade jag lite för lite. Jag nämnde kort att jag haft till det med två killar och att den ena spenderade den tidiga morgonen i min säng. När ni nästan satt hjärtat i halsen lugnade jag er med att förklara att jag fick exakt den massagen jag länge berhövt.. for free!
Eller som jag uttryckte det då: jag betalade inte notan.

Kanske borde jag ha gjort det. Nu har killen sökt upp mej på facebook.. how? Bra fucking fråga! Jag visste inte ens vad han hette och han har tydligen koll på både mitt förnamn och efternamn! Och jag som alltid presenterar mej som issa.
Hur han har hittat mej vette tusan men det tog bara 10 dagar.

I ett mail beskriver han nu att han har massor att berätta för mej och att han inte kan sluta tänka på mej.. bla bla bla.. Översatt till vanligt språk betyder det ungefär: "Du, jag är aslack på att jag pullade dej i flera timmar och du kunde inte ens toucha min kuk lite. Kom hit, sära på benen och låt mej knulla skiten ur dej."

Ouf vad det tog emot att skriva den meningen. Jag är rekordhorny just nu. Jag klarade 1 svart månad, det var avtalet, men 1 månad och 10 dagar till det har jag inte sagt att jag klarar av!
"Odlar du öken eller?" brukar jag säga till tjejer som inte har knullat på några veckor, nu får jag äta upp det .. fast om jag ska vara helt ärlig så vattnar jag Östersjön... helt i onödan verkar det som, eftersom jag verkar köra springnota numera.
Inte undra på att man är kåt!

Hur som helst svarade jag lite smått avvisande på mailet. Typ: okej kör hårt, det är bara börja snacka. Klart man blir nyfiken. Vad tror ni grabben gör?
Självklart skyller han på en fylla. God I love when they do that! När killar väl har skyllt på att dom var fulla när dom skrev en sak har dom gått rakt in på fel stig, men dom fattar ju aldrig det.

För det första åker dom dit på ett av få ordspråk som stämmer riktigt bra: "En full man säger det en nykter man tänker" Glöm aldrig det.
Och för det andra åker dom på att tjejen kan få väldigt fel syn på hela situationen och risken finns att det killen vill få fram aldrig kommer fram och förevigt kommer helt fel saker vara framm. Ooops.

Elller så gör man som jag gör. Efter att ha fått ern uppsats om att han var full och inte riktigt visste vad han skrev svarar man: okej.
Och sen.. tja let's move on.

Om han inte skriver om några dagar och försöker släta över det han ställt till med, är jag sämst på killar, och sämst är jag inte. Tro mej när jag säger det, han kommer gå genom eld och vatten för att jag ska lägga mej i hans säng. Inte för att han tycker att jag är snygg eller trevlig, utan för att jag inte betalade notan vid förra serveringen. Såvitt jag vet är det straffbart som tusan att strunta i att betala för sej.. vissa klassar det som snatteri eller i värre fall - stöld.
Bäst jag passar mej innan Mr polis tar in mej på stationen, då kan det nog gå exakt hur som helst. Speciellt för en som råkade dra ut sin svarta månad från 1 månad till 1 månad och 10 dagar.
God I'm horny!


                         



Update: Jag kan meddela att det inte ens tog en timme innan det kom ett svar. Dessutom har han nu fattat vilka regler jag spelar efter. Hade jag varit intresserad hade jag nog hoppat på även det här spelet, men med pengarna i behåll drar jag mej ur. Vem bryr sej om ära.. knulla ska jag göra ändå


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0