Söndag - Still horny

Hej

Jag efter två timmar på kickboxningen. Det blev lite sömn i natt, thanks to you! Inte nog med att Hanna åkte sent, sen upptäckte jag att min mail var översvämmad så jag satt fram till halv 4 i morse och svarade på allt. Klockan 10 var det upp igen och iväg till träningen.
Nu sitter jag i soffan och om en stund ska jag ta en nap.. min dag är ju inte över än. Om någon timme skag jag och morsan iväg till Kista och handla någon present till Mini, och sen blir det middag.

Självklart är Sex and the city igång.. jäkligt olämpligt nu när jag i mina senaste inlägg har skrikigt efter manligt sällskap. Det känns inte som att det hela blev bättre för att jag ser folk som knullar i varannan scen.

Vågar man sova? Jag slänger iväg en gissning på vad man kommer drömma om .. höhö

          

Tur att jag är snygg, med hjälp av lite charm ska jag ut och jaga på fredag.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0