Sex och billig alkohol - det är kryssning det

Hej

Jag ska vara ärlig - jag har fan inte pallat blogga.

Kryssningen var galen, självklart. Jag tror att jag minns det mesta och det finns bara en sak jag slår mej i huvudet för och det är att jag strulade upp två killar... och dom råkade vara bästa vänner.
Ena stunden satt jag gränsle över den ena höst upp i båten och andra studen tryckte jag upp den andra mot väggen precis bakom ryggen på den första. Schlut! Haha. What can I say? Alkohol, båt och en svart månad som precis avslutats är kanske inte den bästa kombinationen.
Jag tror att det hela slutade med sovsällskap. Inge sex men jag fick några timmars trevlig behandling ändå. Shit vad jag var värd det.  Det bästa var nog att jag inte betalade notan.  
Nog om min sexupplevelse, jag tror inte att jag behöver säga så mycket mer.

Jag vill inte förstöra er syn på mej men jag hoppas att ni vet att jag också är en människa som har sex.

I övrigt skulle ni sett mina ögon när jag fick veta att shotsen gick på 45 spänn! Jag tror att 5 stycken svaldes ganska enkelt.
Apropå att svälja vet jag en tjej som svalde och spydde direkt efter. Killen sa alkohol, jag ifrågasätter smaken på hans sarre. Skämt åsido.
Ärligt talat var den största delen av kryssningen ett stort skämt! Skitkul. Så kul att 11 personer fick bevittna hur jag är när jag är övertrött - jag skrattade oavbrutet i 4 och en halv timme dagen efter. Krampen i magen har precis släppt kan jag meddela.

Skitkul var det i alla fall. Eventuellt blir det en kryssning efter löning. Jag snackade med Emilia för några veckor sen och är hon på ska vi bara övertala Roya också.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0