Nya skor

Och ni vill självklart alla se mina skor, som jag hämtade ut idag.  Jag är smått besviken på den blåa färgen. Det fanns ett par turkosa för samma pris som de gula, men jag betalade lite mer för att få blåa och när jag nu fick dom var dom ändå lite mer turkos än blå. Men men, dom är snygga ändå. Dom gula glittrar på bilderna men inte i verkligheten. Tips till er som kollar på likadana: dom är rätt små i storeken. Jag brukar egentligen vara 36.5, men tog 37 för det passar rätt bra det med. Dom här var nästan på gränsen till för små.







♣ Gula pumps - Have2Have - 299 kronor (ord. pris 498 kronor)
♣ Blåa pumps - Have2Have - 350 kronor (ord. pris 498 kronor)


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0