Höstnytt på Bluebox

Nu är det höst och Bluebox har dragit fram dom bästa höstprylarna. Ljus, filtar, te och muggar i olika former är några exempel. Jag kan inte annat än hålla med om att det hör hösten till. Tråkigt nog får vi inte ha höst så längr innan snön kommer.

Här är två saker som jag gillade lite extra.
Båda ska värmas i micron först. Ett par mysiga tofflor så man slipper frysa om fötterna. Jag som missbrukar film dör självklart för ett par sånna här. Dom finns i flera färger och man kan ju bara hoppas att dom är lika mysiga som dom ser ut. Och sen för oss som failade med att skaffa pojkvän i slutet av sensommaren, alltså vi som inte har någon att sitta inne och mysa med en mörk höstkväll såhär i oktober.. ja för oss finns det übersöta nallar att lägga i micron och sen sitta och krama.

How about that? misslyckas jag med allt annat kan jag alltid bli någon töntig säljare.



♦ Får - Bluebox - 199 kronor
♦ Tofflr - Blebox - 289 kronor


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0