Deadly women



Klockan är snart 03.00. Det innebär att Deadly Women börjar snart. Någon som sett det?
Jag är besatt.

På ett sätt är det tragiskt hur man blir så besatt av programet. Det visas mitt i natten och jag är så besatt att jag sitter vaken och väntar. Programet handlar om, som namnet antyder, kvinnor som dödar.
Grejen med dessa kvinnor är inte bara att dom dödar. Dom dödar på helt sjuka och tragiska sätt och dom dödar sina män, barn, vänner, randsoms och släkt. Ibland är deras anledniningar både sjukare och värre än själva morden.
I varje program får man följa 3 händelser och alla är olika. Det ända kvinnorna ialla avsnitt har gemensamt är riktig ondska.
Allt har hänt på riktigt och lyckligtvis har alla åkt fast och för det mesta fått minst 60 år på kåken.

1 minut kvar.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0