1 månad kvar till jul

Hej

Kan ni fatta att det är den 24:e november och alltså bara en månad kvar till julafton? Vad tusan hände med det här året? Fort gick det i alla fall.
Inte mej emot egentligen. Att ha varit 19 var inte direkt ett nöje. Det ska bli skönt att bli 20, faktiskt. En 19-åring känns inte speciellt attraktiv i någon situation mer än att det är sista året att delta i porrfilm där beskrivningen är "Kåt tonåring blir hårt knullad av 2 kukar". Yeeey , det kommer jag verkligen sakna!

                   

Miss santa 2010.. snygga ben, undrar vart dom kom ifrån

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: sexig kille landskrona

hör av dig om du är sugen på att tjäna bra pengar på att delta i porrfilm

2011-11-27 @ 06:00:31

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0