November 2010

1:a november har passerat och det är dags att blicka tillbaka lite. Vad gjorde jag för ett år sen? Vill man ens veta?




I slutet av oktober var jag i Rom med klassen. Det var den värsta resan jag varit på i hela mitt liv. Det säger ne hel del med tanke på hur mycket jag har rest. Jag kan säga att jag var lycklig att det bara var 4 dagar.. än dock var det 4 vääääldigt långa dagar. Det enda som var någonlunda bra var spriten jag drog med mej hem, den kom väl till användning efter den resan, kan jag säga.



Sen var det dags för Halloween! Jag festade loss som katt på Lobby och hamnade på Finest förstasida. Jag fick faktiskt en ny vän.. dock rätt tillfällig, men vi hörs ibland faktiskt. Sen hade vi sex.. det förstörde en hel del, men men life goes on.



Jag skrev ett inlägg och en liten kärleksförklaring till Norge - ett ursprungsland. Detta inlägg väckte enormt stora känslor hos vissa. Jag förstod aldrig riktigt varför, men utgångspunkten var väl att jag beskrev min bild av stockholmsbruden och stockholmssnubben. Det är möjligt att min bild var rätt hård, men jag tror inte att jag var på mitt bästa humör när jag skrev det, ärligt talat.



Jag fikade med min käre vän Indi, som jag numera saknar väldigt mycket. Han har skaffat tös så klart det blir mindre träffar då.



Jag dissade unga mammor, gick på bio och sen var det mer bråk. Från alla håll attackerades jag för min syn på stockholmare. Samuel från min klass var duktigast av alla på att slänga ut kommentarer, inte många av dom innehöll något vettigt ärligt talat. Från ingenstans kände sej folk anklagade, utan att jag nämnt ett enda namn. Jag satt som ett frågetecken och försvarade mej mot anklagelser angående ord jag inte skrivit och ingen försökte ens bevisa något emot mej utan fortsatte kackla om nya grejer istället.
Jag skrev inget i bloggen, då jag lämnade alla spekulationer åt andra. Men såhär ett år senare kan jag säga att bakom kulisserna fick Samuel be om ursäkt för att han missförstått hela grejen - efter en jävla massa onödiga kommentarer. Och det hela var en av anledningarna till att min och Royas vänskap tog slut. Ni vet hur mycket jag sörjde det.
Därför var det dags att starta ett nytt liv.



Jag slutade röka. Om jag inte mins helt fel, tror jag det varade i nästan 2 månader. Eftersom jag drack mycket och rökte när jag drack tog "feströkandet" tillslut över.



Jag skaffade en peruk.. som ni genast hatade.
Klart ni gjorde, ni hatar ju allt jag gör när jag inte gör som alla andra.



jag började träna för att få ur mina aggressioner.



Och jag bytte stil till mer svart och nitar.. självklart var peruken med.

November förra året  var en dyster månad. Jag var ensam i skolan, hatade livet som det var och ingenting gick riktigt som jag ville.
Jag beställde hem filmer för att muntra upp mej själv men alla svarta och dystra texter under där här månaden slår ut vilken komedi som helst.
Som tur var hade jag lite killar som tog hand om mej. Indi, F och Mr F var nog några av dom. Observera att vi snackar rätt behandling här - det var nog bara en av dom jag hade sex med - F.
Egentligen var det nog bara en som jag verkligen såg som vän - Indi. Han kommer nog alltid vara min vän. Även om vi inte ses på 10 år hoppas jag att allt är som vanligt när vi väl ses.




Här är ett videoklipp från november.. men det kan man verkligen inte tro

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Snäälla, kan du inte lägga upp en videoblogg varje dag (a)

2011-11-03 @ 00:19:04

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0