Tisdag

Hej
Nu har jag varit hos halsläkaren och än så länge kan dom inte hitta något fel, självklart så är det ju alltid. Det är i alla fall inte cancer men det kunde man ju räkna ut själv. Lustig tanke det där, igår skändade håg om det. Cancer är så overkligt för mej. Jag har alltid varit frisk så det är en sjukdom som är alldeles för långt bort för att jag ska kunna ta den på allvar. Men tänk OM jag hade haft det. Nu när jag ser folk som röker vill jag typ gå fram och försöka övertala dom att sluta men det blir ett evighetsarbete, så istället gick jag till Sandys för lunch sen ska jag försöka kolla efter jobb och efter det - hem för filmtime.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Mother&daugther design

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor, virkade grytlappar m.m. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? FRAKTFRITT! NYHET, vi har nu mössor till hösten och vintern. (OBS! Högsta smyckes priset ligger på 100 kr allt annat är under 100 kr.) Varmt välkommen in till oss och kika runt!

2011-11-08 @ 11:50:43
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du känner för det :)

2011-11-08 @ 12:12:27
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Emma Sandberg

sv: åh, vad fina ord =) tack så mycket, hope i can keep up for you girl ;D älskar din header måste jag säga ;)



Krami

2011-11-08 @ 15:28:11
URL: http://priska.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0