Skönhetsmässan

Hej

Jag är riktigt söndagstrött idag, vilket egentligen är konstigt när jag har tagit det lugnt hela helgen. Det har däremot blivit väldigt lite sömn.

Igår var jag på skönhetsmässan med mamma. Hon håller på mycket med naglar så jag fick gå med henne till 6 olika nagelställen. Jag, å andra sidan, tycker inte alls om naglar. Jag kände mej exakt som en kille som går och shoppar med flickvännen. Mamma stod och snackade naglar och provade grejer, köpte grejer och resten fattade jag inte riktigt. Under tiden stod jag och kollade runt efter snygga killar, alternativt en flykt väg.

Herregud, om jag någonsin skaffar en snubbe igen ska jag absolut inte dra med honom ut i affärer. Det är som gjort för att slänga iväg honom, haha. *Bara ibland*

Jusste! Jag sprang in i två läsare också. Det var kul.  Som en liten bloggmänniska är det alltid kul att bli igenkänd.
Förutom dom två supertrevliga tjejerna sprang jag på Laila Bagge, Marie Robertson och .. min före detta kollega.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0