Hitta Nemo

Passet på träningen var inte speciellt hårt idag. Egentligen är det skönt med lite variation, men samtidigt vill man ju vara helt slut efter träningen. Nåja, jag hoppas att det blir lite hårdare imorgon.

Just nu sitter jag och kollar på Hitta Nemo. Plötsligt fick jag lust med en gammal goding. Jag har för mej att jag inte tyckte att den var speciellt bra sist jag såg den. Det var liksom kul en gång men sen blev den bara långtråkig. Nu fick jag i alla fall lust att se den.
Jag kollar på versionen med svenskt tal och till en början var det kul att identifiera rösterna, nu känns det mest creepy. Vette tusan varför men jag har väl svårt att se stora skådespelare som fiskar. Tur att jag inte äter fisk - omvänd vegiterian, som jag brukar säga. Hade jag ätit fisk hade jag nog fått sluta med det nu.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0