Film!

Så vad har jag pysslat med idag?

Bortsett från att jag har sökt massa jobb och gått min promenad har jag kollat på film. Surprise!! Haha
Jag skulle ju solat, men eftersom dom har en riktigt schysst kampanj där man november ut får sola i 12 minuter för 10 kronor och 18 minuter för 15 kronor kutar hela området dit. Jag är van vid att sola för 50 kronor per gång så jag tänker inte vara lika hysterisk som alla andra. Jag testade en gång men solariet var inte direkt överimponerande. Jag nöjer mej med mitt för 50 kronor, där slipper man i alla fall stå i en mil lång kö.

Istället för att sola gick jag hem, sökte jobb och efter det blev det film. Jag var sugen på att se Pirates of the Caribbean, men när jag öppnade fodralet var skivan borta. Skumt. Även Strandvaskaren har vandrat iväg från sitt fodral. Mycket märkligt.

Hur som heslt fick det bli Flickan som lekte med elden istället, och eftersom den har halvtaskigt slut var jag tvungen att se Luftslottet som sprängdes direkt efter.
Ibland får jag frågan hur jag orkar kolla på så mycket film. Det är väl inga problem. Jag älskar ju film, min soffa, min kudde, mitt täcke och allt gott jag kan trycka i mej under filmens gång. Min tv skulle däremot behöva uppdateras.




Filmerna är skitbra, dock egentligen bara riktigt bra första gången man ser dom. Men jag tycker att dom duger även 10:e gången.
Jag har visserligen inte förstått namnet på den sista filmen. Luftslottet som sprängdes, vad ska det symbolisera? Någon som har koll?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0