Att vara den andra tjejen..

.. är något jag alltid varit strikt emot att vara. Inte på grund av att kallas just "den andra tjejen" utan på grund av att jag hatade när mina pojkvänner sket i mej och valde den andra tjejen.
Den andra tjejen har självklart ingenting med otroheten att göra, mer än att hon särar på benen. Men förhoppningsvis har hon ingen direkt koppling till killens flickvän, och det gör ju att det hela för hennes del blir okej.. eller?
Tja, inte om man frågar mej. Frågar man mej finns det också något som heter moral.
Även om jag inte känner tjejen i fråga, som har en pojkvän som beter sej som ett ass, betyder det inte att jag inte kan ha moral nog att säga: skulle jag vilja vara henne?
Låt någon annan tjej ta på sej det. Så brukar jag tänka, därför har jag aldrig haft sex med en kille som varit i ett förhållande.. förrän nu.

Sex för research var okej för mej, och enligt undersökningen var det okej även för er. Jag tog mej friheten, lyckligvis blev offret en som varit otrogen tidigare så han var ingen virgin på svinfronten. Ändock var det fel om man frågar mej. Men jag har aldrig sagt att jag är Guds bästa barn.. tvärt om brukar jag knulla Djävulen bakom hans rygg.

Anyway.. ni minns min lördagkväll. Den var galen, men inget går upp emot när jag och Nina slöt våran packt.

När jag kom in i lägenheten och hälsade på grabbarna såg jag honom direkt och på en sekund visste jag att vi skulle veta betydligt mer om varandra än varandras namn när kvällen var över. Jag hade lite fel. Tiden gick snabbare än så, och ingenting var slut förrän på förmiddagen nästa dag. Antingen var jag seg, eller så är jag en riktig teaser, avgör ni.
Oavsett vad tycker jag att jag tor mej själv ett gigantiskt steg åt något håll jag aldrig har utforskat förut.

Jag började med att stänga in mej med honom i köket. Vi snackade.. bara snackade. Jag blandade någon skum drink som blev förvånandsvärt god. När vi hade varit där inne lite för länge kom resten av gänget, och visst var dom chockade att vi inte hade kommit längre än till någon halvknäpp diskussion ingen förstod något av.
Besattheten började nog när jag gick därifrån och försvann rätt länge. När jag väl kom tillbaka var det dags att packa ihop gänget och åka till Linnea.
Jag fick sitta i hans knä i bilen och jag kan lova att det inte fanns ett enda finger han kunde hålla i styr. Nina satt i en killes knä bredvid oss och när dom började strula tror jag det blev lite för mycket för honom.
Vid den här tiden hade jag ingen aning om att han hade tjej så ett schysst strul kunde jag offra. Väl i lägenheten satt jag, han och Linneas kille och sanckade och av någon anleding kom vi in på det där med om han hade tjej eller inte. Han svarade exakt som alla killar som vill knulla gör: tja.. alltså.. det är lite komplicerat.. eller alltså.. jag har inte tjej.. eller jo, men jag vet inte.. vi håller typ på och gör slut.. hon är otrogen hela tiden och då är jag det med..
Sanning: Vi har det rätt bra tillsammans, jag behöver bara lite variation för att palla stanna kvar i ett förhållande.

Efter det hamnade jag och Linneas kille, av någon anledning, i en evighets diskussion om gud vet vad. När jag tillslut kom tillbaka till Linnea frågade jag direkt vart han var och fick svaret att han hade gått. Mitt hjärta stannade för 2 sekunder. Sen blev jag lättad när jag såg honom i soffan.. trodde jag. Det visade sej sen att han i alla fall hade gått.

Problemet var att vid denna tidpunkt hade jag och Nina redan slutit vår packt. Vi hade varsin kondom i bh:n och ingen fick svika packten. Hon skulle dra över sin snubbe och jag skulle få till det med min skumma, icke närvarande snubbe med flickvän. För en stund såg det rätt hopplöst ut för mej. Först försökte jag få Linnea att ringa till honom och snacka med honom. Tanken var att hon skulle ringa och inte nämna mej, dumma mej.
Det första Linnea säger är: Hej.. uhm.. issa vill snacka med dej.
Jag fick stå mitt kast helt enkelt. Efter det försökte jag få hans nummer, det gick inge vidare. Jag skickade då Nina för att försöka få numret genom att ljuga om att han hade hennes kamera. Det var inte heller en av mina mest genomtänkt idéer. Men hur det än var lyckades jag få hans nummer.



Jag gick till ett annat rum, la mej i en säng och började snacka om hur otroligt ensam jag var där, där jag låg i sängen kåt och krossad av hans frånvaro. Hans snygga leende skrek seriöst genom telefonen och jag kan erkänna att det var värt att snacka lite för. Hur det än var hade han en hund han skulle hem till, observera att detta inte var hans flickvän.

Jag försökte övertala honom att ta med sej hunden, han var tveksam.
Sanning: Han ville höra mer om vad jag kunde göra med honom.
Idag minns jag nästan ingenting av vad jag sa, men jag minns att jag ringde honom några gånger och att han tillslut lovade att komma. Jag ringde, han sa att han skulle åka hemifrån om en kvart. Jag ringde en stund senare, han sa fem minuter.
Nina åkte hem till killen hon skulle dra över och så vitt jag vet körde dom fler omgångar än man kan räkna på händer och fötter.

Jag å andra sidan, var trött på att tjata. För att vara helt ärlig var jag för trött för att ens orka fundera på om jag fortfarande var kåt eller inte.. eller om jag ens varit det. Det hela kunde handla om ett spel och därav en enorm frestelse. Tanken på att dragit irriterade mej inte längre, trots allt var det ju inte på grund av mej utan på grund av att han hade en hund att gå ut med. Märkligt nog berodde det inte heller på att han hade flickvän, den hunden måste vara mycket värd.

Jag la mej i sängen igen, och strax efter att jag lagt mej under täcket kände jag att det blev otroligt svårt att hålla ögonen öppna. Nu när jag ändå gett upp tanken på att han skulle komma, kunde jag lika gärna sova. Men å andra sidan ville jag hem. Klockan var 9.30 och jag visste att jag skulle sova hela dagen om jag somnade. Jag bestämde mej för det enda dumma man kan bestämma sej för i det här läget - att sova en stund.
Sånt funkar aldrig.
Jag var på väg att decka helt när jag plötsligt hörde ljudet av tassar ute i hallen. Jag var uppenbarligen tillräckligt skarp för att fatta att en hund hade kommit in i lägenheten. När han öppnade dörren blev jag pigg på en sekund. En extremt söt hund hoppade upp i sängen och strax efter det kom hunden jag kallat på och som äntligen gett upp att trotsa och insett vad den själv ville. Han la sej i sängen och inte bara var han väldigt duktig på att kyssas, jag höll på att dö när han tog av sej tröjan.
Det blev plötsligt väldigt klart varför en tjej inte kan hålla honom trogen och varför han så gärna är otrogen.

Sexet var.. vad ska man säga..
Med all rätt, jag börjar bli väldigt kräsen.
Det enda som var riktigt oslagbart var mitt blowjob. Jag hade tydligen använt det för att få honom att komma dit, så det var bara att bevisa. Jag tackar fortfarande för att jag inte klantade bort mej. Men med tanke på att han inte var en ren stjärna i sängen har jag inte mycket att pusta ut över egentligen.

Det var inte dåligt, speciellt inte eftersom det var första gången jag haft en hund som deltagit duktigt i akten och jag är ju hyfsat nyfiken på det där med att testa nya saker, men det var definitivt inte en tia.
Han var enformig och hela in-ut-in-ut-effekten, som jag brukar beskriva det, var något monotont. Det var lite som: Hej älskling vi ska knulla för att få en unge nu och inget annat. Min extrema njutning var nog rätt fejk, när jag tänker efter. Men där och då var jag alldeles för full för att tänka på något annat än att det här måste vara den snyggaste killen jag någonsin haft sex med.
Apropå det måste jag nog tänka efter ordentligt. (Just i denna sekund kan jag komma på åtminstone en som alla gånger ligger minst på samma plats.) Han hade dock inte den snyggaste kuken och det var.. en besvikelse. Men den besvikelsen får hans tjej ta hand om.
Efter ett antal omgångar utan något riktigt avslut, inga orgasmer, utan bara stelt sex utan känslor, klädde han på sej, kysste mej, log sitt sexiga leende och gick.

Det där med otrohet har alltid intresserat mej, idag vet jag lite mer, men jag kommer nog aldrig riktigt förstå fullt ut hur man klarar av att göra det och varför man gör det. Jag lär inte föstå förrän jag gör det själv, och jag den dagen jag gör det är det dags att lägga in mej på riktigt. Det blir lite som en homosexuell homofob.. helt fel.

Jag hade sex med honom för research, och för att han var för snygg för att inte provåka. Jag fick inget avslut på sexet men jag fick ett bra avslut på frågan kring otrohet. Precis när han skulle gå stoppade jag honom och frågade varför han var otogen. Svaret jag fick var:
-Äsch jag har ju bara varit det 2 gånger.
Jag hoppades att jag var den 3:e, det skulle få mej som moraltant att känna mej något bättre till mods. Jag frågade ingen, varför?:
- Har du någonsin varit tillsammans med någon i 4 år? Testa det så förstår du. Man tröttnar och behöver variation, var svaret jag fick.

Om jag någonsin skaffar en kille igen och han kan tröttna på mej, då är han definitivt inte rätt kille för mej.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0