Mösspåtagning

I fredags var det mösspåttagning. För er som vimlade runt i Stockholm behöver jag nog inte säga så mycket. Studenter ockuperade hela Stan. Varenda krog, varenda uteservering och varenda park. Glada och fulla studenter med vita mössor syntes överallt. Och jag var självklart en av dom







Efter en stund av envist letande fick vi tillslut plats på Hellströms, skam den som ger sej!
Vi började med några bärs och sen drog vi vidare för middag och mer alkohol.





Det blev Nivå, några bärs och en kycklingsallad.
Klockan 8 började jag och Olivia röra oss mot Jakan för lite hemmapartaj. Jag minns inte jättemycket från den kvällen måste jag säga. Jag tror att jag gick runt 3 och sov över hos Mr av Jakan. Det var ett riktigt + att slippa åka hem mitt i natten.

Jag tror vi började dricka vid 16.00 och jag slutade vid 3.00, jepp jag var rätt sliten och trött efter det.

Nästa morgon började jag med att kissa mellan några träd och sen vingla till tåget. Raka vägen mott Mirella och deras tacos och sen åkte jag hem och slappade framför film efter film efter film...

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0