Onsdag

Godmorgon godmorgon

Jag hoppas att ni har sovit bättre än vad jag har inatt! Två gånger gick jag upp på grund av min hosta. Första gången drack jag c-vitamin och en kopp te, andra gången hällde jag i mej en jävla massa hostmedicin.
Resultatet: Gaaaah vad jag är trött idag.

Om ett tag ska jag sticka iväg till jobbet och efter det ska jag åka hem till Olivia och se vad hon pysslar med. Antagligen är hon ute ikväll, det är ju mycket studentfirande hit och dit nu.

Slaggar över hos henne sen och imorgon - tatuering!


                             

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0