Tacobuffe med Marre och Jennifer!

På fredagen sov jag ett tag ute i solen sen blev jag helt vimelkanting så jag gick in och sov i soffan istället. Jag ställde larm för att inte försova mej, men försov mej lite ändå. Jag var så jäkla trött så jag orkade verkligen inte upp. Men tillslut tvingade jag upp mej själv, tog en kalldusch, gjorde mej i ordning och sen åkte jag till Söder för att möta upp Marre och Jennifer för tacobuffe  Hade det inte varit för att det var tacos hade jag nog aldrig orkat upp haha

Efter maten gick vi ut och la oss i solen på en filt. När jag kände att gränsen var nådd åkte jag hem för att sova några timmar.











Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0