I quit my job..

Vet ni vad jag gjorde igår? 

               

               

Igår efter mitt pass klampade jag in på kontoret och sa att jag ville säga upp mej. Klart alla såg häpna ut, inte ens jag själv fattade vad jag sa.
Jag fick en impuls när jag jobbade och när min magkänsla säger mej något gör jag så. Den har aldrg haft fel och jag hoppas att den inte har det nu heller för det skulle innebära att jag är arbetslös. Det ordet skrämmer mej. Plötsligt har jag inte råd att betala mobilräkningen och plötsligt kan jag inte ta mej någonstans för jag har inte råd att köpa ett busskort..

I och för sej har man inte råd med det när man jobbar på Donken heller.

Folk frågar mej och anledningen till att jag sa upp mej.
Då svarar jag:
En lättare fråga; finns det någon anledning att stanna kvar? Fast den frågan är inte lika lätt att svara på som den första.


Jag började i augusti 2009
om 3 veckor är jag done!
Det kommer kännas jättekonstigt faktiskt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0