Kvällens planer

Alltså.. jag trodde att det var onsdag idag! Eller rättare sagt, jag var säker på att det var onsdag!!
Hur kan en dag bara  försvinna? Milda makaroner.
och aporopå makaroner är det dags för mej att göra lite middag nu. Jag ska pinna ner till affären och handla lite sen blir det spagetti och köttfärssås. Mums, tur att jag inte har vitt på mej idag. Jag brukar alltid lyckas ha det när köttfärssås serveras. Nu är det ju i och för sej lite lättare att byta kläder än när man var till exempel i skolan.

Ikväll blir det nog Harry Potter om allt går som jag vill. Det är, som sagt, dags nu.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0