Torsdag

Hej

Jag börjar ana ett visst mönster här. *Suck*
Klockan är 2 igen. Jag satte klockan på 11 som vanligt, och såhär bra gick det.

Idag regnar det ute.. igen. Ytterligare ett mönster. Vilken jäkla sommar alltså. Svinkalla kvällar och regniga dagar. Toppen!

Det innebär hur som helst att det blir film idag . Det tackar jag i och för sej aldrig nej till. Efter filmen ska jag fortsätta min städning, som jag duktigt nog påbörjade igår och sen ska jag försöka fixa det där träningspasset som jag mindre duktigt nog inte påbörjade igår.
Efter det har jag förmodligen fullt schema fram till 4 i natt när det är dags att sova igen. Jag ska laga jeans, åka till pappa och ta in posten, fixa med en reklamation och så vidare.

Först ut: frulle. Nu ska jag laga lite mat  Sen blir det film.

Ha en bra dag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Freej

Heej jag ville bara fråga hur gammal du är?

PS. Du ee otroligt vacker <3

2011-07-31 @ 01:24:40
Postat av: Freej

Skulle man kunna få din msn, förlåt om du tar illa upp.

2011-08-08 @ 13:47:45

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0