Topshop

Nu har jag precis kollat lite på toppar på topshops hemsida. Ärligt talat är det toppar, koftor och tjockare tröjor jag behöver mest just nu. Ändå är det allt annat än det jag köper. Varför är man så?

Jag föll för en hel del toppar på hemsidan. Jag tänkte nu visa upp 3 exempel på vad man kan hitta på sidan. Ett av plaggen föll jag absolut hårdast för. Det kanske inte är någon slump, eftersom våran älskade Kenza äger ett likadant.

                 

Om våran sommar kan sätta igång någon gång så skulle det vara galet snyggt att matcha den rosa toppen till typ ett par slitna ljusa jeansshorts och bootsen och den svarta till ett par vanliga blekta jeans (gärna slitna om man frågar mej)


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0