När jag inte vill knulla blir jag ett lik

Alla borde läsa, åtminstone från den feta texten




Den där frågan får jag alltid när jag säger att jag inte har velat ha sex och istället för att säga nej har jag låtsas sova. Jag har mitt svar på frågan, men när jag har förklarat rynkar folk fortfarande alltid på näsan.

Kanske är det så att dom som frågar inte har varit i som situationerna jag har. Har ni någonsin legat i en säng med en eller flera vilt främande människor och så har ni känt att ni inte vill? Om svaret är ja, har ni någonsin börjast funderar på vad snubben eller snubbarna kan få för sej att göra om du trotsar dom?

Jag vet hur jag är i sängen. Jag gör oftast killar så galna att ett nej skulle göra dom, från utsidan sett, skadligt labila - för sej själv eller för andra.
Lyckligvis brukar jag låta killar få det dom vill ha, och även om jag tycker att det är kul att leka och retas med killar tycker jag att det finns en gräns. Har man retat upp katten får man plocka fram desserten. Så enkelt är det.
Givetvis är det skillnad om jag faktiskt inte ville från början, som i det här fallet med snubben i kostym.

Vanligtvis brukar jag låtsas sova just för att slippa den jobbiga situationen som kan uppstå. Jag säger inte att den kommer uppstå men kan uppstå. Om man ligger där med en kille som man faktiskt inte känner har man ingen aning om hur hans reaktion på ett nej kan bli.
Jag har tidigare träffat aggressiva killar och mot min vilja hamnade jag i en situation jag inte riktigt bäddat för. När dom började mixtra bestämde jag mej för att det bästa sättet att komma så lindrigt undan som möjligt är att spela död.
Människor brukar redan här börja rynka på nästan och tycka att jag är en idiot som låter folk hålla på med mej mot min vilja.
Men det är fel! Jag LÅTER inte folk hålla på mot min vilja. Jag har bara en annan taktik för att få det att sluta.

Nu ska jag slå hål på hela skiten! Bäst för er att ni läser det här och sen vill jag aldrig höra ett skit om det här igen. Läs det och tänk efter!

Första gången jag utsattes för sex mot min vilja gjorde jag det alla tycker och förväntar att man ska göra; jag sa nej. Av hela mitt hjärta sa jag nej. Jag stretade emot, försökte gå, trots att jag var full, såg suddigt och knappt kunde stå på benen. Han såg på mej som ett hjälplöst offer, jag var fast hos honom. Vad skulle jag göra? Jag gjorde det jag kunde göra - jag sa nej.
Mitt nej resulterade i en våldtäkt i en iskall trappuppgång, mitt i natten och även om jag försökte fanns det inget eller ingen som kunde hjälpa mej.

Andra gången jag utsattes för ett sexuellt påhopp låg jag i en säng, inte långt ifrån den soffan jag sitter i just nu. Den här gången var dom flera och när dom började fick jag flashbacks direkt. Som en sten kastades den kalla trappuppgången in i mitt huvud. Jag blev livrädd. Det stämmer, stuumpan som är så stark och självständig, sjävlaste stuumpan blev livrädd. Jag ville inte att det skulle hända igen.
Den starka och självständiga sidan av mej tog som tur var över. Jag tänkte iskallt.
Vad är roligast att knulla för en kille - en tjej som försöker göra motstånd eller .. ett lik?
Jag gjorde en snabb värdering. Hade jag varit kille hade jag dött av manlighet när jag såg tjejen försöka komma loss ur mitt hårda grepp. Faktum är att jag egentligen inte ens behövde hålla ett hårt grepp men hon fick kämpa för kung och fosterland ändå. Så manligt!
Däremot hade jag känt mej som en insekt om jag satte igång att knulla ett lik..
Vad tror ni att jag valde den här gången?
Att spela död räddade mej från 3 killar.

Det är 2 situationer jag aldrig kommer glömma, fattar ni det? ALDRIG!
Det var 4 helt normala killar. Dom hade absolut ingen störning. Dom var bara kåta och såg mej som ett enkelt ligg, vilket jag troligtvis var på den tiden.
Första situationen är redan beskriven, andra kommer så småningom på Novellen.

En våldtäktsman har minst ett fel i hjärnan, dessa killar var normala. Det var otur för mej bara  för dom har satt spår i mej.

Nu kanske ni förstår varför jag låtsas sova. Det är inte bara jävligt effektivt, jag är dessutom riktigt jävla duktig på det. Övning ger färdighet och idag kan det tricket hjälpa mej ifrån betydligt fler situationer än bara dåligt sex.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0