Jag och Marre har stora planer på G

Hej

Klockan är 03.00 och jag har fortfarande inte somnat! It sucks!
Jag är hyfsat trött, men inte tillräckligt för att somna.

Jag tror att det är min kära vän Marres fel. Vi har stora planer på gång och planerna gör mej alldeles flummig. Det är inte första natten på sista tiden, som jag går och lägger mej och det bubblar i magen och sen ligger jag där i mörkret och storflinar för mej själv. Jävla tur att det är mörkt och att jag ligger för mej själv. Ingen hade överlevt att se det.

Jag hoppas att allt går som det ska  Mer info kommer lååångt senare när jag vet om våra planer kommer slå in. Det känns himla dumt att sitta och skriva om hur bra allt kommer bli nu, och sen blir det inte av.
Nej .. jag väntar med det






The perfect couple.. haha


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0