3 läsare på tuben får mej att berätta hur det ligger till

Jag täffade 3 manliga läsare på tuben när jag skulle åka och sola  . Jag brukar inte gilla att snacka sönder min blogg men dom ville i alla fall veta varför jag aldrig uppdaterar sexkategorin längre.

Det kanske är dags att jag berättar hur det ligger till. Sexkategorin kommer läggas ner sakta men säkert. Det kommer komma några enstaka ínlägg ibland, men den här bloggen ska aldrig mer bli sedd som en sexblogg.

Så snart som möjligt byts hela temat på bloggen ut. Jag hoppas att jag inte förlorar för många läsare nu. Det kommer fortfarande dyka upp några små sexinlägg, men inte lika extremt som förut.

It's time for a change, you know.

För övrigt var dom 3 läsarna jättetrevliga. Det är alltid kul att träffa folk som läser min blogg ute.
Dom här ska dessutom ha lite creds för att dom kände igen mej osminkad


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0