Shoppat

Som jag berättar i klippet är panen att shoppa och träna. Träningen blev av och visst blev det även en del shoppat.
Here we go!









♣ Grå topp - H&M - 150 kronor (ord. pris 199 kronor)
♣ Blågrönt linne - Gina - 49.50 kronor (ord. pris 99 kronor)
♣ Piggelinfärgat linne - Gina - 99 kronor
♣ Lila linne - Gina - 49.50 kronor
♣ Skjorta - Gina - 99.50 kronor (ord. pris 199 kronor)
♣ Urban by Björn Axén - Kicks - 55 kronor (ord. pris 165 kronor)
♣ Got2be by Schwarzkopf - Kicks - 56 kronor (ord. pris 110 kronor)
♣ Microshadow - Make up store - 140 kronor
♣ Microshadow - Make up store - 140 kronor
♣ Microshadow - Make up store - 140 kronor
♣ Microshadow - Make up store - 140 kronor
♣ Microshadow - Make up store - 140 kronor
♣ Microshadow - Make up store - 140 kronor
♣ Cake eyeliner - Make up store - 175 kronor
♣ Ögonpenna - Make up store - 135 kronor
♣ Ögonpenna - Make up store - 135 kronor


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0